Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

Avtomag, vzdrževanje in popravila vozil, d.o.o.

avtomag poblasceni serviser za vozila volkswagen in audi nova gorica


Vipavska cesta 16a, 5000 Nova Gorica
...... Prikaži tel
...... Prikaži email
Prikaži web

Podjetje Avtomag d.o.o. je družinsko podjetje z dolgoletno tradicijo. Kot pooblaščen serviser za vozila znamke Volkswagen, delujemo že vrsto let. Ker želimo lastnikom vozil ponuditi celovito paleto kakovostnih storitev na enem mestu, smo svojo dejavnost razširili: http://www.moj-podjetnik.si/wp-content/uploads/2017/02/avtomag-300x138.jpg V našem prodajnem salonu se lahko odločite za nakup novega ali rabljenega vozila. Za vas uredimo tudi zavarovanje. Poskrbimo pa tudi za registracijo vašega vozila. S prijaznostjo in individualno obravnavo strank se trudimo, da se stranke od nas odpeljejo izjemno zadovoljne in se k nam vedno znova tudi vračajo.  

Servis

Strokovno usposobljen kader vam nudi visoko kakovostne storitve. To smo dosegli z rednim šolanjem zaposlenih ter prijaznim in korektnim odnosom do strank. Nudimo vam:   Vse storitve se obračunavajo skladno s  tovarniškimi normativi. Stranki lahko že v naprej pripravimo informativni izračun popravila. http://www.moj-podjetnik.si/wp-content/uploads/2017/02/avtomag_1-300x113.jpg

Kleparska dela

Nudimo celostno storitev avtokleparstva za vaše vozilo. Delo opravimo strokovno, kakovostno in zanesljivo. Opravljamo:   V primeru škode, okvare ali prometne nesreče vam nudimo tudi avtovleko vozila.  

Menjava staro za novo

Ob nakupu novega vozila vam nudimo možnost odkupa vašega rabljenega vozila. Za vas uredimo tudi zavarovanje in registracijo vozila. http://www.moj-podjetnik.si/wp-content/uploads/2017/02/avtomag_3-300x121.jpg Posredovanje pri prodaji vašega vozila Naši izkušeni prodajni svetovalci vam pomagajo pri prodaji vašega rabljenega vozila in vam s tem prihranijo trud in čas.   Ostale storitve   Vir



Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.