Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

BILANCA RAČUNOVODSKO KNJIGOVODSKE STORITVE, ALEKSANDRA PIRC S.P.-MARIBOR

bilanca racunovodsko knjigovodske storitve aleksandra pirc s p maribor maribor


Ilichova ulica 21, 2000 Maribor
...... Prikaži tel
...... Prikaži tel
...... Prikaži email

,,BILANCA,,

,RAČUNOVODSKO KNJIGOVODSKE STORITVE,

ALEKSANDRA PIRC S.P.-Maribor

Je tudi WEE PARTNER

Doživite novi WEE občutek, skenirajte nas in seveda našo QR kodo. Zbirajte in koristite popuste (na spletu in v fizičnih trgovinah)…. če želite tudi vi postati Wee PARTNER in s tem privabiti čimveč kupcev v svoje trgovine in lokale ter jim omogočiti mobilni plačilni sistem, pri tem pa še dodatno zaslužiti, nas kontaktirajte.

Brezplačno registrirate in si na svoj mobilni telefon naložite WEE aplikacijo ter jo preizkusite v praksi.

POSTANI TIDI VI DEL WEE

Kot uporabnik velike družine WEE boste pridobili povsod. Celo tam, kjer nakupujete vsak dan, npr. v mesnici v vasi, ali pri vašem frizerju, ali v vaši pekarni. Lahko pa tudi pri številnih spletnih trgovcih. Uporaba wee je enostavna in hitra.

RAČUNOVODSTVO

Delovne izkušnje in maksimalno posvečanje strankam – BILANCA RAČUNOVODSKO KNJIGOVODSKE STORITVE, ALEKSANDRA PIRC S.P.

Z opravljanjem dejavnosti smo pričeli leta 1992. V tem času smo pridobili veliko strokovnega znanja in izkušenj, katere želimo deliti z vami in vam pomagati na poti k uspehu.

Osnovno vodilo pri našem delu je strokovno, kakovostno in profesionalno opravljanje računovodskih, davčnih, kadrovskih in svetovalnih storitev.

Zadovoljstvo strank je ključ do uspeha.

Zakaj izbrati nas?

Zanesljiv ter izkušen partner z več kot 22 letnimi izkušnjami, ki vam bo prihranil ogromno časa in nepotrebnih skrbi ter zagotovil vaše varno in uspešno poslovanje!

Naše storitve 

Med temelje vsakega uspešnega podjetja ali podjetnika spada tudi urejeno računovodstvo. To področje mora biti urejeno še pred pričetkom dejavnosti, saj se na podlagi aktualnih in uporabnih informacij lažje sprejema pomembne poslovne odločitve. Računovodstvo je dejavnost, ki se ukvarja z vrednostnim spremljanjem, proučevanjem in izražanjem poslovnih dogodkov ter njihovo analizo. Računovodstvo mora nuditi pomoč pri reševanju problemov, pri pripravi poslovnih načrtov in iskanju novih poslovnih priložnosti.

Računovodski servisi zaradi specializacije delovanja na računovodskem in finančnem področju in zaradi reševanja podobne problematike v večjem številu podjetij lahko nudimo partnerjem kakovostne računovodske storitve in to za nižjo ceno, kot če bi se računovodstvo samostojno izvajalo v podjetju.

Poleg tega lažje sledimo spremembam zakonodaje in možnostim optimiziranja davčnih bremen pri poslovanju.

Ker nas ženeta predanost in strokovnost, si močno prizadevamo za vaše zaupanje in zadovoljstvo. Odlikujejo nas individualen pristop, strokovnost, prijaznost, izkušnje in nenehno delo na dobrem partnerskem odnosu. Strankam nudimo optimizacijo storitev knjigovodstva, računovodstva, kadrovskega, davčnega, poslovnega in finančnega svetovanja.

Storitve pa opravljamo tako za samostojne podjetnike, kmete, društva, zavode, zdravnike in zobozdravnike, odvetnike in notarje, mikro in mala kot tudi srednja in velika podjetja. Storitve opravljamo v naših poslovnih prostorih, v poslovnih prostorih stranke, po dogovoru.

RAČUNOVODSKE STORITVE

Z nami se lahko dogovorite za opravljanje vseh računovodskih storitev ali le določenega dela računovodstva. Za vas lahko med drugim opravljamo naslednje storitve:

DAVČNO SVETOVANJE

Naši strokovnjaki, davčni svetovalci, s celostnim pristopom poskrbijo, da so vaše davčne obveznosti popolnoma optimizirane in čim nižje. Aktivnosti svetovanja potekajo skozi vse leto in vključujejo načrtovanje in implementacijo strategije, ki reducira davčno izpostavljenost in izboljšuje donosnost podjetja.

Ker se davčna zakonodaja nenehno spreminja, vam bo v veliko pomoč, da so naši davčni strokovnjaki vedno na tekočem in vas tako lahko opozarjajo na novo nastale situacije. Ker nas odlikuje osebni pristop, se bomo poglobili v vaše poslovanje in spoznali vse vaše posebnosti. Na tej podlagi pa vam bomo nato znali tudi pravilno svetovati. Tudi pri morebitni davčni kontroli smo lahko prisotni pri celotnem postopku.

Naši davčni svetovalci vam lahko opravijo tudi preventivne davčne preglede, namenjene kontroli pravilnosti obračunavanja in plačevanja posameznih vrst davkov.

Pregledi zajemajo pregled kritičnih področij, ki so po naših izkušnjah največkrat predmet inšpekcijskega postopka, preventivni pregled dokumentacije, ki se nanaša na pravilno izpolnjevanje davčnih obveznosti, izdelavo pisnega poročila o opravljenem pregledu, izdelavo predlogov za odpravo pomanjkljivosti in nepravilnosti, s katerimi lahko zmanjšate davčna tveganja v vašem podjetju, ustno obravnavo ugotovitev z vodilnimi delavci podjetja. Davčni pregled je lahko celovit.

Zajema pregled davka od dohodkov pravnih oseb, dohodnine, davka na dodano vrednost in drugih davkov ali prispevkov, ali delni, ki zajema le posamezna od naštetih področij. Kot nadgradnjo davčnega pregleda nato nudimo tudi svetovanje pri optimiranju davčne osnove ter optimiranje za lastnike in poslovodje.

POSLOVNO SVETOVANJE

Z dobrim nasvetom in vodstvom se tudi dobre poslovne ideje lažje in hitreje uresničijo. Poleg storitev računovodstva, knjigovodstva, kadrovskega in davčnega svetovanja, tako v podjetju opravljamo tudi storitve poslovnega in finančnega svetovanja.

Poslovno in finančno svetovanje je zelo specifično področje, zato ga prilagajamo individualnim potrebam podjetij. Naša glavna naloga je opozoriti stranke na morebitna tveganja in s strokovnim svetovanjem optimizirati poslovanje podjetja.

Lahko se odločite za svetovanje pri posameznih ključnih projektih ali za dolgoročno svetovanje pri poslovanju vašega podjetja.

Za podjetja

Strankam nudimo optimizacijo storitev knjigovodstva, računovodstva, davčnega, kadrovskega, poslovnega in finančnega svetovanja, storitve pa opravljamo tako za samostojne podjetnike, kmete, društva, zavode, vrtce, zdravnike in zobozdravnike, odvetnike in notarje, mikro in mala kot tudi srednja in velika podjetja.

Izberite tip podjetja:

Naše prednosti

1. Odlična, izkušena ekipa, – Ne opiramo se na študentsko delovno silo ali začasne zaposlene. Tako vam ni potrebno vašemu skrbniku vedno znova in znova razlagati istih stvari, ni potrebno imeti toliko kontaktov z nami, in ob sebi imate osebo, ki skrbi za vas.

2. Brez nepotrebne izgube vašega časa – Tudi če se oseba, ki dela z vami zaradi kakšnega razloga zamenja (tudi naši zaposleni seveda kdaj zbolijo, gredo na porodniško in podobno), bo nova oseba, ki dela z vami imela vse informacije, ki ste jih že dali svoji dotedanji osebi, saj imamo te podatke shranjene v naši bazi znanja (npr. kdaj nakazujete plače, …).

3. Zaupanje in zanesljivost – To je osnova našega pristopa, saj se zavedamo da delamo z zelo občutljivimi podatki. Zato vsi zaposleni temu dajejo prvo prioriteto.

4. Proaktivnost – Ob delu tudi razmišljamo in vam svetujemo pri različnih odločitvah in dilemah. Stranke pa tudi obveščamo o vseh pomembnih novostih, ki so za njih relevantne (preko novic za stranke).

5. Informacijska podpora – Z namenom zagotavljanja transparentnega in enostavnega poslovanja uporabljamo sodoben računovodski program. S tem našim strankam zagotavljamo hitro in učinkovito posredovanje informacij.

Izpolnite POVPRAŠEVANJE in z veseljem vam bomo poslali ponudbo!

 

Stopite v stik z nami!

Če želite o nas izvedeti več podrobnosti, nas pokličite ali nam pišite.

Z veseljem vam bomo pomagali!



Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.