Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

ČISTILNI SERVIS, EKSTREM ČISTO D.O.O.-HRASTNIK

cistilni servis ekstrem cisto d o o hrastnik trbovlje


Log 9, 1420 Trbovlje
...... Prikaži tel
...... Prikaži tel
...... Prikaži email
Prikaži web

 ,,ČISTILNI SERVIS-KUHINJSKI ODPADKI,,

EKSTREM ČISTO D.O.O.-Hrastnik

O nas  

Vizija čistilnega servisa je postati najkvalitetnejše in okolju prijazno podjetje na področju čiščenja in kar najbolj učinkovito razmerje med kakovostjo in ceno

Smo čistilni servis iz Zasavja z tradicijo, dolgoletnimi izkušnjami in z veliko mero zanesljivosti. Nudimo profesionalno in kakovostno čiščenje vseh vrst objektov. Zavedamo se, da so vaši poslovni prostori odraz vašega podjetja, zato želimo, da se vaši zaposleni in stranke v njih počutijo kar se da prijetno.

V čistilnem servisu se ukvarjamo s čiščenjem poslovnih, industrijskih, gostinskih in zasebnih prostorov ter opreme. Izdelamo vam tudi plan čiščenja po vaših željah in potrebami s zato usposobljenim kadrom.

Našim naročnikom zagotavljamo izjemno kratke odzivne roke ob nepredvidenih dogodkih in možnost intervencije tudi med prazniki in vikendi, predvsem pa temeljit vsakodnevni nadzor nad opravljenim delom, kar povečuje kakovost naših storitev in našo konkurenčnost.

V našem podjetju se izvaja notranja kontrola, kjer vsakomesečno izvedemo na vsakem delovišču komisijski pregled opravljenega dela. Delo primerjamo s pogodbeno prevzetimi obveznostmi in ocenimo kakovost opravljenega dela. Na ta način želimo vzdrževati tesen odnos med nami in naročniki, se prilagajati naročnikovim potrebam in željam ter zagotavljati vrhunsko ter profesionalno storitev čiščenja. Prizadevali si bomo še naprej ohranjati tako visoke standarde kakovosti in si s kvalitetnim delom utrjevati mesto med najboljšimi čistilnimi servisi v Sloveniji.

Eden ključnih členov vsakega podjetja so njegovi zaposleni in pod našim okriljem smo združili strokovnjake, ki svoje delo odlično obvladajo, poleg tega pa imajo tudi čut za delo z ljudmi in so pripravljeni na fleksibilnost.

Naša storitev:

Prednosti sodelovanja z nami:

Podjetje se ukvarja z zbiranjem bioloških kuhinjskih odpadkov in odpadnih jedilnih olj ter maščob, z odvozom odpadkov in oddajo odpadkov v ustrezno obdelavo. Naša želja je pridobiti obvladljivo število strank za katere bi maksimalno poskrbeli in se jim prilagodili.

Naša prednost je v ceni, odzivnem času, odvoz v vašem delovnem času, pripravimo vam vso potrebno dokumentacijo na področju Ravnanja z odpadki, obveščamo vas o vseh spremembah in določilih, ki jih vrši zakonodaja. Za opravljeno storitev vam jamčimo zanesljivost, poštenost in korektnost. Odvoz vršimo dnevno, tedensko oziroma se prilagodimo vašim željam in potrebam.

Veselimo se sodelovanja z vami. Za vsa nadaljna pojasnila in potrebe vas z veseljem obiščemo in se individualno dogovorimo o vaših potrebah in željah. PRIVARČUJTE ŠE VI.

Razpolagamo s strokovnim ustreznim kadrom na področju ravnanja z odpadki.

Zakaj izbrati ravno nas?

  1. Vrhunska kvaliteta storitev,
  2. zanesljivost in hitra odzivnost,
  3. natančnost,
  4. odlično razmerje med kvaliteto in ceno,
  5. maksimalno posvečanje strankam,
  6. držanje zastavljenih rokov,
  7. dolgoletne izkušnje,
  8. zadovoljstvo strank.
   

Stopite v stik z nami!

Telefonski št.: 051 346 292, 031 453 401

Če želite o nas izvedeti več podrobnosti, nas pokličite ali nam pišite.

Z veseljem vam bomo pomagali!



Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.