Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

EL-TOM SERVIS OGREVALNE TEHNIKE TOMAŽ JEKLAR S.P.

el tom servis ogrevalne tehnike tomaz jeklar s p dobrava 4273


Blejska Dobrava 148, 4273 Blejska Dobrava
...... Prikaži tel
Prikaži web

V podjetju El-tom, servis ogrevalne tehnike, Tomaž Jeklar s.p. se ukvarjamo s servisom ogrevalne tehnike vseh vrst. Smo tudi pooblaščen serviser ogrevalne tehnike Viessmann. 15 letne izkušnje na področju servisiranja ogrevalne tehnike in nenehno izobraževanje so garancija za naše kakovostne storitve. Gledamo, poslušamo, merimo in testiramo. Dokler ne deluje tako, kot mora.

Ne ukvarjamo se s kurjavo, temveč s toploto v bivalnem oziroma delovnem okolju. Ogrevalno tehniko zato vedno obravnavamo celostno, v kombinaciji z uporabnikom, torej vami in vašimi specifičnimi potrebami. Postopke pravilne in varne uporabe ogrevalnega sistema, prilagojene vašim potrebam, vam z veseljem razložimo in demonstriramo.

Vsi bi radi, da nas v hladnih dneh razvaja s toploto, da potroši čim manj energije in seveda, da po možnosti nikoli ne odpove.

Naše storitve temeljijo na merljivih rezultatih. Vsak poseg preverimo in podkrepimo z zaključnimi meritvami, ki nam postrežejo s podatki o izgorevanju, izkoristku ...

Če ste si zagotovili kurivo, vam z nami ne bo nikoli hladno.

Naše storitve

Opravljamo redne, periodične vzdrževalne preglede in vzdrževalne posege (menjava obrabnih delov), izvajamo nastavitve optimalnih parametrov izgorevanja, kot tudi vsa popravila:

 

Poleg naštetega smo pooblaščeni za zagon novoinstaliranih ogrevalnih sistemov VIESSMANN in Vaillant, kar je ključni pogoj za veljavnost garancije proizvajalcev.



Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.