Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

IN-FIT, trgovina in storitve, d.o.o.

in fit racunovodstvo in knjigovodstvo d o o maribor


Glavni trg 17b, 2000 Maribor
...... Prikaži tel
...... Prikaži email
Prikaži web

V računovodstvu in knjigovodstvu In-fit d.o.o. iz Maribora imamo večletne izkušnje na področju vodenja računovodstva in financ pri domačih in tujih podjetjih. Sodelujemo z več kot 100 podjetji na področju računovodstva in več kot 200 podjetji na področju izterjave dolgov, odkupov terjatev. Posebej nas veseli delo na področju organizacije modernega računovodstva, ki stranki omogoča enostaven in učinkovit način sodelovanja z računovodskim servisom. Nadaljujemo z izobraževanjem in pridobivamo izkušnje, ki jih nato delimo z našimi uspešnimi strankami. Pri svojem delu sodelujmo z znano revizijsko hišo, priznanim odvetnikom ter različnimi davčnimi inšpektorji. http://www.moj-podjetnik.si/wp-content/uploads/2017/02/in-fit-doo_1-300x151.jpg Smo računovodski servis (računovodstvo) za velika in mala podjetja, društva in samostojne podjetnike. E-računovodstvo že od 55/mesec.

Vodenje poslovnih knjig

 

Računovodsko svetovanje

 

Podjetniško poslovanje

 

Davčno svetovanje poslovanje

  Ostale storitve

 http://www.moj-podjetnik.si/wp-content/uploads/2017/02/in-fit-doo_2-300x210.jpg

NOVO:  Posebna ekskluzivna ponudba!

Za garantirano povečanje prodaje in profita v vašem poslu. Da boste korak pred vašimi tekmeci!  100 % garancija za uspeh, ali pa vam povrnemo denar. Pridružite se izbrani skupini podjetnikov, s katerimi bom osebno sodelovala vse leto na področju računovodstva, davčnega in podjetniškega svetovanja. Svetovala vam bom po telefonu, pomagala pri davčnih in podjetniških ter računovodskih aktivnostih. Ponudba, ki je ne boste mogli zavrniti: Posebej za vas bomo pripravili posebno ugodno ponudbo, ki jo bo izkoristil vsak, ki ima vsaj malo soli v glavi. Poglejmo kaj boste dobili, če se javite do konca januarja:   Zelo se veselimo vašega obiska. Ob predhodni najavi na brezplačno osebno svetovanje ali brezplačno svetovanje ob odprtju podjetja, društva, vas pričakamo in postrežemo s kavico in rogljičkom. Naredili bomo vse da boste med vašim obiskom pri nas našli optimalno rešitev za vas in se pri tem dobro počutili. Za vas si bomo vzeli čas in se vam popolnoma posvetili. To pa lahko naredimo le če se predhodno najavite.   Vir



Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.