Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

Inženirsko svetovanje, Damjana Gligić s.p.

inzenirsko svetovanje damjana gligic s p trebnje


Kidričeva ulica 28, 8210 Trebnje
...... Prikaži tel
Prikaži web

Inženirsko svetovanje, Damjana Gligić s.p., smo pooblaščeno podjetje za izdajo energetskih izkaznic s pridobljeno licenco za izdelavo le-teh, ter večletnimi izkušnjami na področju inženirskega svetovanja. Kontaktirajte nas, z veseljem bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja.

http://www.moj-podjetnik.si/wp-content/uploads/2017/03/inzenirsko-svetovanje-trebnje.jpg Zakaj nas izbrati še danes?

Ponujamo vam ugodne rešitve, oblikovane po vaši meri. Naj se gre za izdelavo energetske izkaznice ali kakšen drug problem, za vas vedno najdemo rešitev.

Energetske izkaznice

Kaj je energ. izkaznica? Je javna listina, ki vsebuje podatke o energetski učinkovitosti objekta in priporočila za povečanje energetske učinkovitosti. http://www.moj-podjetnik.si/wp-content/uploads/2017/03/inzenirsko-svetovanje-trebnje_1-300x270.jpg Kdaj jo potrebujem? Energetsko izkaznico potrebujete, če se odločate o prodaji ali oddaji vaše nepremičnine za obdobje daljše od enega leta.   Kako jo dobim? Vse kar morate storiti je to, da nas kontaktirate, vse ostalo naredimo mi. Poskrbeli bomo, da bo izdelava hitra in profesionalna.  

Izdelava energetskih izkaznic vključuje

Da zagotovimo natančnost podatkov si vašo nepremičnino ogledamo na terenu. V ceni je vključen tudi izračun elaborata gradbene fizike s področja toplotne zaščite stavb. Izdelava energetske izkaznice vključuje tudi morebitne stroške dostave, ki lahko nastanejo. Vse potrebne podatke, ki jih potrebujemo za izračune pridobimo sami. Vsi stroški izdelave energetske izkaznice so vključeni v ceni. Ne obračunavamo dodatnih stroškov. Cena izdelave energetske izkaznice vključuje tudi plačilo prispevka ob izdaji izkaznice. http://www.moj-podjetnik.si/wp-content/uploads/2017/03/inzenirsko-svetovanje-trebnje_2-300x78.jpg

Inženirsko svetovanje

Izdelava popisov, popis del Na podlagi PGD, PZI načrtov arhitekture pripravimo projektantski popis del za gradbeno-obrtniška dela. Dobro pripravljen popis del je osnova za kontrolo nad stroški gradnje in izbiro izvajalca.Glavni namen popisa je, da investitor dobi okvirno ceno investicije in vpogled v potek del. Cene gradbenih in obrtniških del, ki jih ponudi izvajalec, lahko na podlagi popisa del investitor primerja s projektantskimi cenam ali količinami. Glede na to, da se vsakodnevno srečujemo z delom na gradbišču, je naš popis natančen in ne pavšalen. Zaradi nenatančnega popisa se lahko pojavijo velike razlike med količinami in cenami predvidenih in izvedenih del, kar posledično privede do povišanja stroškov izgradnje.   Dokazilo o zanesljivosti objekta Dokazilo o zanesljivosti objekta je potrebno priložiti zahtevi za izdajo uporabnega dovoljenja. Dokazilo je elaborat, s katerim se dokazuje, da je objekt, ki je predmet tehničnega pregleda zanesljiv ter izpolnjuje bistvene zahteve. V primeru objekta v javni rabi, za katere je to predpisano, pa tudi zahteve s področja zagotavljanja neoviranega gibanja funkcionalno oviranih oseb. Dokazilo o zanesljivosti objekta morate predložiti komisiji za tehnični pregled na dan tehničnega pregleda objekta.   Javna naročila Za vas pripravimo ponudbo gradbenih in obrtniških del  za javna naročila za ministrstva, občine in javne zavode z vso potrebno dokumentacijo.   Vir



Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.