Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

Propet, nega in striženje psov, Lidija Okleščen, s.p.

pasji salon propet lidija oklescen s p ljubljana


Cesta v Zeleni Log 21, 1000 Ljubljana
...... Prikaži tel
...... Prikaži email
Prikaži web

http://www.moj-podjetnik.si/wp-content/uploads/2017/02/Lidija-Oklescen-sp_2-300x101.jpg V pasjem salonu Propet v Ljubljani bo pasji frizer uredil psa po vaših željah ali po standardih FCI. Vašim ljubljencem v pasjem salonu nudimo:   Pri negi uporabljamo kozmetiko vrhunske kvalitete (All System, Crown Royal, Pure Paws), ki jo prilagodimo tipu dlake in kože. Izkušnje v pasjem salonu Propet temeljijo na:   Razumeti pasemski standard in psihologijo psa, je ključna osnova za profesionalno delo z različnimi pasmami in nepasemskimi psi. Dobro poznavanje anatomije psa je v veliko pomoč pri pravilni izbiri "stylinga" za posameznega psa, ki omogoča, da z izbranim stilom poudarimo kvalitete ali zakrijemo morebitno hibo psa. S strokovnostjo in profesionalnim pristopom se bomo trudili, da boste salon zapustili zadovoljni vi in vaš ljubljenec ter se z veseljem vračali nazaj. http://www.moj-podjetnik.si/wp-content/uploads/2017/02/Lidija-Oklescen-sp_1-300x219.jpg

Kopanje in sušenje

Kopanje je osnovna nega vsakega psa. V našem salonu uporabljamo vrhunske kozmetične linije (All System, Pure Paws in Crown Royal), ki jo prilagodimo tipu dlake in kože. Psa šamponiramo dvakrat, po potrebi tudi trikrat,  ob koncu uporabimo primeren balzam ali proteinsko nego. Psa sušimo s sušilcem, ki vodo izpiha in ne suši dlake. Samo s čistim psom bomo dosegli zaželeni rezultat kompletne nege.  

Striženje

Predpogoj za striženje je čista in temeljito razčesana dlaka, v nasprotnem primeru uničimo orodje, na kužku pa so vidne luknje kot posledica odstranjenih vozlov. Psa ostrižemo v skladu z FCI standardi ali upoštevamo želje stranke. Skrbimo, da delo opravimo čim manj stresno za vašega psa.  

Trimanje

Se uporablja samo pri žimasti in resasti dlaki (terierji, šnavcerji). S pripomočki za trimanje (trimer, kamen, ročno) odstranimo najdaljšo povrhno dlako, ob koncu pa še podlanko. S trimanjem moramo pričeti že pri mladičih, saj dlake, ki je bila predhodno postrižena z aparatom, ni mogoče trimati.  

Krajšanje krempljev

Dolgi kremplji se pojavljajo pri psih, ki živijo v stanovanjih in nimajo pogojev za naravno brušenje krempljev. Predolgi kremplji lahko povzročijo deformacijo tačk ali  se celo zarastejo v blazinice. Pri negi uporabljamo klešče, ki omogočajo hiter in neboleč rez kremplja.  

Nega blazinic

Večini psov, razen ekstremno kratkodlakim, raste bujna dlaka med blazinicami na tačkah. Z odstranitvijo odvečne dlake med balzinicami zmanjšamo vnos umazanije, ki jo pes prinese v stanovanje. Negi blazinic se posvetimo posebej še v zimskih časih, ko postane koža razpokana in presušena. S kvalitetno kozmetiko jim povrnemo vlažnost in poskrbimo za zaščito.  

Nega ušes

Vsi psi, predvsem z visečimi uhlji, so zaradi velike količine dlake in umazanije, nagnjeni k vnetju ušes. Samo s primerno nego, bomo vnetja preprečili. V našem salonu poskrbimo, da bi to preprečili. Iz ušesnih kanalov odstranimo vso odvečno dlako, nato pa jih očistimo s preparatom za čiščenje ušes.

Praznjenje analnih vrečk

Če opazite, da se vaš pes drsa po zadnjici, je verjetno prišlo do vnetja analnih žlez, ki je zelo pogosto, če ima vaš pes mehko blato. Preventiva, da ne pride do vnetij je praznjenje analnih vrečk, katere opravimo v našem salonu.   Cenik   Vir



Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.