Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

RACUNOVODSKE, KNJIGOVODSKE DEJAVNOSTI, TABULARIA D.O.O.-LJUBLJANA

racunovodske knjigovodske dejavnosti tabularia d o o ljubljana ljubljana


VOLAVLJE 51, 1000 Ljubljana
...... Prikaži tel
...... Prikaži email
Prikaži web

,,Racunovodske, knjigovodske dejavnosti,,

TABULARIA d.o.o.-Ljubljana

 

Govorimo

O nas

Ljudje imajo radi osebni pristop in tako je tudi pri nas 

Računovodske, knjigovodske dejavnosti, TABULARIA d.o.o., zanesljiv ter izkušen partner, kjer je stranka vedno na prvem mestu, preverite! Z vami že od leta 2006 …

 

Osebni pristop, strokovnost, zanesljivost, geografska odprtost, urejena cenovna politika, elektronska izmenjava podatkov in 24/7 servis je le nekaj naših odlik.

Vodimo poslovne knjige za:

Za vas opravljamo naslednje računovodske storitve:

Naša storitev:

računovodstvo

ponudba

koristne informacije

finančno in davčno svetovanje

 

 Za vas in z vašim sodelovanjem vam izdelamo:

Skozi celo leto spremljamo vaše poslovanje in nacrtujemo davcne rešitve.

Skupaj z zanesljivimi partnerji vam nudimo tudi druge storitve kot so:

STROKOVNOST

Smo nosilci certifikata preizkušeni računovodja in revizor. Dobro poznamo zakonodajo in stranke pravočasno obvestimo o relevantnih spremembah zakonodaje in novostih. Razvili smo tudi lastno spletno aplikacijo, preko katere lahko naše stranke kadarkoli, 24 ur na dan, dostopajo do podatkov o svojem podjetju.

PRIJAZNOST

Z vsemi strankami gradimo na prijateljskih odnosih in zaupanju ter vzpostavljamo dolgotrajne partnerske odnose. Zelo pomembno nam je obojestransko zadovoljstvo, zato vsaki stranki svetujemo individualno in zanjo poiščemo najboljšo možno odločitev ali rešitev, ko se na nas obrnejo s konkretnimi vprašanji.

BOGATE IZKUŠNJE

Imamo več letne izkušenj in stalne stranke, s katerimi uspešno sodelujemo že prav od vsega zacetka. Specializirani smo za različna področja računovodenja, tako so naše stranke gospodarske družbe, samostojni podjetniki, javni ter zasebni zavodi, ustanove in društva.

UČINKOVITOST

Naš racunovodski servis že leta deluje na nacin, da se naše stranke posvecajo svoji osnovni dejavnosti, mi pa za njih priskrbimo potrebne informacije, jim svetujemo, razjasnimo nejasnosti, morebitne zakonske dileme in jih obvešcamo o spremembah zakonodaje in novostih, ki prihajajo. Naš namen je stranke cimbolj razbremeniti in jim zagotoviti podporo za nemoteno poslovanje.

8x zakaj izbrati ravno nas?

  1. Vrhunska kvaliteta storitev,
  2. zanesljivost in hitra odzivnost,

  3. natancnost,

  4. odlicno razmerje med kvaliteto in ceno,

  5. maksimalno posvecanje strankam,

  6. držanje zastavljenih rokov,

  7. dolgoletne izkušnje,

  8. zadovoljstvo strank.

 

Stopite v stik z nami!

Če želite o nas izvedeti več podrobnosti, nas pokličite ali nam pišite.

Z veseljem vam bomo pomagali!



Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.