Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

PROBIRO, PRODAJA IN SERVIS BIRO OPREME, ROBERT PERGAR S.P.

servis biro opreme develop canon servis kopirnih strojev ljubljana borovnica


Laze pri Borovnici 20A, 1353 Borovnica
...... Prikaži tel

Servis biro opreme Develop, Canon, servis kopirnih strojev, Ljubljana

V podjetju ProBiro, prodaja in servis biro opreme, Robert Pergar s.p. nudimo servis biro opreme Develop, Canon, servis kopirnih strojev Ljubljana.

S servisiranjem in prodajo kopirnih strojev, tiskalnikov in druge biro opreme se ukvarjamo že vec kot 12 let. Na podlagi dolgoletnih izkušenj  vam nudimo kakovosten servis fotokopirnih strojev blagovnih znamk Canon, HP, Develop, Minolta, Sharp in Ricoh.

Nudimo hiter odziv na vaš klic in hitro, kakovostno in zanesljivo opravljeno delo. V vecini primerov popravilo opravimo na terenu, v nasprotnem primeru, pa vam lahko za cas popravila zagotovimo nadomestni aparat. Po pregledu okvare vam svetujemo pri izbiri najbolj ugodne rešitve. Ce se odlocite za nakup nove opreme vam z veseljem svetujemo pri izbiri ustrezne biro opreme za vaše potrebe.

Racunalništvo

Nudimo celovito servisiranje racunalniške opreme na vašem domu ali v pisarni. Kakovost našega dela temelji na vec kot 20 letnih izkušnjah servisiranja racunalnikov. Zamenjamo okvarjene komponente, ocistimo hladilni sistem in poskrbimo za pravilno delovanje programske opreme. V primeru izgube podatkov za vas izvedemo restavracijo podatkov iz trdih diskov, USB kljucev, spominskih kartic... Na vse storitve in vgrajene rezervne dele nudimo garancijo.

Pri nakupu novega racunalnika, prenosnika ali tablice vam z veseljem svetujemo. Pomagamo vam tudi pri nakupu opreme za nadgradnjo vašega racunalnika.

Servis biro opreme Develop, Canon, servis kopirnih strojev, Ljubljana - ProBiro, prodaja in servis biro opreme, Robert Pergar s.p.



Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.