Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

X - DENT ZDRAVSTVENA DEJAVNOST D.O.O.

Slikanje zob Obala


Ulica Oktobrske revolucije 11, 6310 Izola
...... Prikaži tel
...... Prikaži tel
...... Prikaži fax
...... Prikaži email
...... Prikaži email
Prikaži web

Slikanje zob Obala | Če iščete ordinacijo, v kateri poteka hitro rentgensko slikanje zob, Obala pa je območje kjer jo iščete, ste prišli na pravi naslov. 

V podjetju X - DENT ZDRAVSTVENA DEJAVNOST D.O.O. slikanje zob opravljajo na Obali v Izoli ter v Novi Gorici, v kratkem pa bodo storitev ponudili tudi v Ljubljani, saj si želijo strankam ponuditi celovito ter dosegljivo ponudbo. 

slikanje-zob-obala_1

Slikanje zob Obala

Postali so sinonim za slikanje zob Obala, saj delujejo z dolgo tradicijo in na podlagi odličnega strokovnega znanja. Imajo številne zadovoljne paciente, med katerimi ste lahko tudi vi, če potrebujete slikanje zob Obala. 

Kako poteka slikanje zob?

V ordinacijah imajo najsodobnejše rentgenske aparate, ki zagotavljajo kvalitetno sliko ter manjšo izpostavljenost sevanju. 

Če imate kakšna vprašanj glede slikanje zob Obala so dosegljivi preko navedenih kontaktov ali na lokacijah: 

Zdravstveni dom Izola
Ulica Oktobrske revolucije 11

Delovni čas:

Ponedeljek - Četrtek: 9h - 13h in 16h - 19h
Petek: 9h - 14h
Sobota: 9h - 12h


Poslovna enota Nova Gorica
Ulica Gradnikove Brigade 51

Delovni čas:

Ponedeljek - Četrtek: 8h - 18h
Petek: 8h - 15h




Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.