Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

SVETOVALNE, RACUNOVODSKE IN FINANCNE STORITVE SVERA , D.O.O.-LJUBLJANA

svetovalne racunovodske in financne storitve svera d o o ljubljana ljubljana


Cesta Andreja Bitenca 68, 1000 Ljubljana
...... Prikaži tel
...... Prikaži tel
...... Prikaži email
Prikaži web

,,Svetovalne, racunovodske in financne storitve,,

SVERA , d.o.o.-Ljubljana

O nas:

20 let izkušenj

Na nas se lahko zanesete

Smo podjetje z vec kot 20-letnimi izkušnjami na podrocju racunovodskih storitev, davcnega, poslovnega in financnega poslovanja.

Posvetimo se vam

Lahko nam zaupate

Glavno vodilo pri našem poslovanju je individualna obravnava strank ter poglobljeno in analiticno spremljanje poslovanja naših strank.  

NAŠE STORITVE

RAČUNOVODSTVO

V družinskem podjetju SVERA d.o.o. že od leta 1995 opravljamo racunovodske storitve za mikro-, mala in srednja podjetja, samostojne podjetnike, samostojne delavce v kulturi ipd. Osnova naših racunovodskih storitev je celotno storitev; zajema obdelave listin, do porocanja ustreznim institucijam (AJPES, DURS,…), po potrebi pa nudimo tudi storitve davcnega svetovanja.  

SEZNAM NAŠIH RAČUNOVODSKIH STORITEV: 

Svetovanje

DAVCNO SVETOVANJE

Ucinkovito davcno svetovanje pripomore k optimizaciji vaših obveznosti do države, kar pomeni, da z zakonsko dolocenimi postopki optimiziramo davcno poslovanje vašega podjetja in s tem dosegamo optimalne oz. najnižje obdavcitve za podjetja in podjetnike. Naše storitve temeljijo na osebnem pristopu in poglobljenem ter analiticnem pregledu delovanja oz. poslovanja poslovnega subjekta. Na podlagi vsega naštetega bomo za vaše podjetje pripravili ucinkovit nacrt, s katerim boste dosegali še boljše poslovne rezultate. Izvajamo tudi preventivne davcne preglede, s katerimi stranka dobi v pregled sliko podjetja, obenem pa pripravimo tudi postopke oz. korake, ki so potrebni za optimizacijo davcnih obveznosti.

POSLOVNO/FINANCNO SVETOVANJE

Na podlagi predstavitve, storitev in osebnih karakteristik, strankam nudimo pomoc pri optimizaciji oz. racionalizaciji poslovanja podjetja; tako na podrocju financnih prihrankov, kakor tudi na pomoci pri organizaciji in vodenju podjetja ter pri vodenju zaposlenih. Z naštetimi koraki podjetnikom pripravimo nacrt, s katerimi lahko racionalizirajo in optimizirajo delovne procese, obenem pa povecevajo kakovost storitev. Bodocim in obstojecim lastnikom podjetja, s.p.-ja, zavoda ipd. svetujemo in pomagamo pri:  

Ustanovitev podjetja

Imate poslovno idejo? Jo želite realizirati? Pomagali vam bomo, da odprete svoje podjetje in zacnete svojo poslovno pot. Odgovorili vam bomo na vsa vprašanja, s katerim se srecujejo nadebudni podjetniki. Naj bom samostojni podjetnik ali d.o.o.? Se naj in kako sploh se registriram za DDV? Kako izdam svoj prvi racun? Pri tovrstnih in vseh ostalih vprašanjih vam bomo z veseljem pomagali, zato nas kontaktirajte ali pa nas obiščite na našem naslovu.   Nudimo vam pomoc pri registraciji podjetja v Sloveniji.  

Prijave in odjave

Bi želeli prijaviti novo delovno mesto, pa ne veste kako? Se sprašujete, kakšna je pravilna pogodba o zaposlitvi? Vam zanima, katero šifro prijave morate vnesti?   Poskrbimo za vse Brez skrbi; namesto vas prevzamemo celotno skrb za prijave, odjave in vse ostale tovrstne spremembe v podjetju, zato nas kontaktirajte ali pa nas obiščite.  

Zakaj obiskati ravno nas?

  1. Vrhunska kvaliteta storitev,
  2. zanesljivost in hitra odzivnost,
  3. natancnost,
  4. odlicno razmerje med kvaliteto in ceno,
  5. maksimalno posvecanje strankam,
  6. držanje zastavljenih rokov,
  7. dolgoletne izkušnje,
  8. zadovoljstvo strank.

Ce želite o nas izvedeti več podrobnosti, nas pokličite ali nam pišite.

Z veseljem vam bomo pomagali!



Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.