Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

VR CENTER, VIRTUALNA HIŠA STRAHOV D.O.O.

virtualna hisa strahov ljubljana


Ilirska ulica 15, 1000 Ljubljana
...... Prikaži tel
Prikaži web

Prva virtualna Hiša Strahov v Evropi, ki vključuje virtualno in realno grozo! 75minut čiste groze! Najbolj nepozabna ter grozljiva izkušnja v Sloveniji, primerna za zabavo s prijatelji, team buliding ali praznovanje rojstnega dne. Živi igralci, zaradi katerih še dolgo ne boste spali! Vrhunska ideja za nepozabnodarilo za dva - stiskanje zagotovljeno! Odlična ideja za vse ljubitelje grozljivk, preizkusite se v živo!

http://www.moj-podjetnik.si/wp-content/uploads/2017/02/hisa-strahov_2-300x104.jpg Kaj nam omogoča virtualna realnost?

Z virtualnimi očali, se lahko potopimo v svet grozljivk kot še nikoli doslej. Grozljiva v Hiši Strahov se tako dogaja povsod okrog nas. Ko sedimo na vrtljivem stolu, nas ob obračanju na vse strani pričakajo različne prikazni in grozljive podobe. Ker ima vsak posameznik svoje slušalke in je potopljen v svojo grozljivko, je to še posebno doživetje, saj nikoli ne ve kaj se dogaja okrog njega. V naši grozni sobi, je tako stalen prisoten strah pred grozo, ki ni virtualna in vas lahko preseneti tudi v resničnem svetu. V Virtualni Hiši Strahov vas tako popeljemo v virtualni svet poln groze, poleg tega pa nikoli ne veste kaj se dogaja okrog vas, kdo ve kaj boste videli, ko odložite očala.

http://www.moj-podjetnik.si/wp-content/uploads/2017/02/hisa-strahov_1-300x225.jpg Za koga je Hiša Strahov primerna?

Virtualna Hiša Strahov je primerna za vse starosti od 12. leta naprej. Starostno omejitev je pri otrocih sila težko določiti, saj je kakšnega otroka manj strah pri 10. letih kot drugega otroka pri 12, zato končno odločitev ponavadi prepuščamo staršem. V naš grozljivi prostor sprejmemo do 7 ljudi naenkrat.

Hiša Strahov je idealna tudi za družine. Dokaži staršem da si že dovolj star/a za pravo grozljivko. Ne veste kaj bi počeli na deževen dan sredi Ljubljane? Pripelji družbo v Hišo Strahov in doživi prvinski strah. Pripelji prijatelje iz tujine, da poleg izjemne lepote Slovenije doživijo tudi najbolj grozljivo izkušnjo pri nas. Ti gre šef že pošteno na živce? Ni boljšega kot da ga zapreš v Hišo Strahov. Vrjemi tokrat ne bo kričal od jeze, temveč od strahu.  

Potek obiska

Ko zberete pogum ter nas obiščete v Virtualni hiši strahov, vas najprej povabimo v čakalnico, kjer počakate, da vam vodič pripravi VR očala za ogled grozljivih videov preko virtualne realnosti. Ko je vse nared, mu sledite v grozno sobo, kjer se vsak usede na svoj vrtljivi stol. Vodič vam razloži uporabo VR očal, pripravi video in že ste nared za vstop v virtualni snet poln grozljivih dogodkov. V prvih pol ure gledate grozljivke, ki se dogajajo povsod okrog vas. Poleg tega nikoli ne veste kaj se dogaja okrog nas v resničnem svetu Po pol ure virtualne grozljivke se boste šele srečali z vso krutostjo Dr. Groznika. Nori zdravnik namreč še ni rekel zadnje besede, za vas pa ima pripravljenih več grozljivih presenečenj. Zbrati boste morali vse svoje moči in timski duh, da boste še kdaj lahko ogledali sončno svetlobo.

Ko pride strašljivi dan, vas prosimo, da se pridete 10 minut pred začetkom termina, da začnemo ob točni uri. Vso srečo!

 

Cenik

Nakup vstopnic

Vabljeni v Hišo Strahov! Še dolgo je ne boste pozabili.

  Vir



Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.