Moj
podjetnik

Poslovni partnerji

VODNI FILTRI, TEHNOFAN D.O.O.-LJUBLJANA

vodni filtri tehnofan d o o ljubljana ljubljana


Ilovški štradon 41A, 1000 Ljubljana
...... Prikaži tel
...... Prikaži tel
...... Prikaži email
Prikaži web

,,Vodni filtri za pipo, filtri za hišo – filtri Tehnofan,,

TEHNOFAN d.o.o.-Ljubljana

O nas

Podjetje Tehnofan d.o.o. je bilo ustanovljeno leta 1990 in se od svoje ustanovitve ukvarja s problemi pitne in filtracijo vode v gospodinjstvih, podjetjih in industriji.

Naš cilj je uporabnikom zagotoviti “Najčistejši izvir pitne vode pri Vas doma”. Strokovno znanje podkrepljeno z diplomo Strojne fakultete v Ljubljani za “Pripravo pitne vode za manjše sisteme”, lasten laboratorij, le najkvalitetnejši materiali in naprave, profesionalna izvedba in skrb za uporabnika pri vzdrževanju naprav in vsakega vodnega filtra so naša odlika.

Naša usmeritev je odpravljanje problemov z vodo na naraven, ljudem neškodljiv način, imamo pa tudi vse znanje in možnosti za rešitve problemov kot so: trda voda – vodni kamen, kemično in mikrobiološko onesnaženje vode, kapnica, legionela v vodi, nitrati, železo, atrazin, pesticidi itd. v vodi, skratka skrb za vsak vodni filter oz. filter za vodo.

Že več kot 25 let smo dejavni na področju filtracije in predelave pitne vode. V tem času smo se zavihteli na vrh pri prodaji, še bolj pa po znanju in kvaliteti proizvodov s tega področja. Naše reference so najboljša podjetja in javni zavodi v Sloveniji, več kot 20 zdravnikov in tisoče zadovoljnih končnih uporabnikov.

V tem času se je osveščenost ljudi glede zdrave in čiste pitne vode močno okrepila, tako da je naše delo sedaj precej lažje kot pa takrat, ko so vsi trdili da je njihova voda najboljša. Naše reference so najboljša podjetja in javni zavodi v Sloveniji, več kot 20 zdravnikov in tisoče zadovoljnih končnih uporabnikov.

Naša ponudba:

Kakšna je pitna voda?

Zdrava pitna voda je kristalno bistra, prijetnega okusa in brez vonja. Da je z vodo nekaj narobe nas lahko opozarja že vonj okus in njen izgled.   Vonj po kloru nam pove, da je kloriranje vodovoda prekomerno, prav tako zaznamo po vonju, da  se v vodi nahaja žveplovodik.  Z vonjem lahko zaznamo tudi prekomerno vsebnost topil in razredčil v vodi.

Opazovanje vode v steklenici

Občasno je priporočljivo natočiti pitno vodo v večjo prozorno steklenico in opazovati njeno barvo in motnost. V   primeru, da je voda rahlo rumenkaste barve vendar bistra, kaže, da je v nje preveč železa in mangana. Pri večjih nalivih pa se pojavi motnost vode in rahla obarvanost, kar je posledica fino dispergiranih finih delcev v vodi. Pri motni vodi je skoraj vedno problem tudi mikrobiološka neoporečnost vode.

Okus pitne vode

Okus po kovini ali rahlo pekoč okus nam izdaja vsebnost železa ali mangana, temnejša obarvanost ostankov vodnega kamna kaže na povečan mangan, rdečkaste in rjavkaste barve pa na korozijo cevovoda in povečano železo.

Nasveti za zdravo vodo in kvaliteten filter za vodo

Za dobro delovanje filtra za vodo je najpomembnejše:

 

Seveda papir in Internet preneseta vse, zato svoje zdravje raje zaupajte strokovnjakom z referencami , znanjem in poslovno zanesljivostjo.

8x zakaj izbrati ravno nas?

  1. Vrhunska kvaliteta storitev,
  2. zanesljivost in hitra odzivnost,
  3. natančnost,
  4. odlično razmerje med kvaliteto in ceno,
  5. maksimalno posvečanje strankam,
  6. držanje zastavljenih rokov,
  7. dolgoletne izkušnje,
  8. zadovoljstvo strank.

Stopite v stik z nami!

Če želite o nas izvedeti več podrobnosti, nas pokličite ali nam pišite.

Z veseljem vam bomo pomagali!



Zanimivosti

Razpisi

Koristne informacije

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN ZAKUP OGLASNEGA PROSTORA NA PORTALU MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU.
1. Splošni pogoji poslovanja

veljajo za vse telefonske dogovore o oglaševanju in zakupu oglasnih površin podjetja MEDIAORBIS d.o.o.(izvajalec) in posebne akcije, ki se izvedejo na osnovi dogovorov (distribucije ipd.). Narocnik z narocilom po telefonu potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen. Ce je narocnik posrednik med oglaševalcem in medijem, je dolžan o splošnih pogojih seznaniti oglaševalca. Ce so z letno pogodbo doloceni drugacni pogoji poslovanja, veljajo ti.
2. Odstopanja od splošnih pogojev so možna samo na podlagi pisnega dogovora med narocnikom in izvajalcem.
3. ODGOVORNOST NAROCNIKA ZA VSEBINO OGLASNEGA SPOROCILA
Narocnik prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporocila in je v primeru kršenja zakonodaje, avtorskih pravic ali podobnega spora, dolžan poravnati izvajalcu vso nastalo škodo, vkljucno s sodnimi in odvetniškimi stroški. Ce bi se moralo oglaševanje zaradi odlocbe inšpekcije ali sodne prepovedi koncati predcasno, je narocnik dolžan vrednost oglaševanja poravnati v celoti. Izvajalec lahko tudi odkloni objavo, ce je iz obcega vidika nesprejemljiva.
V kolikor bi torej izvajalcu nastali kakršnikoli stroški, povezani z vsebino objave (morebitne tožbe, nasprotne tožbe ali pritožbe tretjih oseb in podobno), mu jih je narocnik dolžan v celoti povrniti. Narocnik se tudi zavezuje, da bo vstopil v vse morebitne spore in postopke, ki bi se zoper izvajalca vodili zaradi izvršitve narocnikovega narocila, ter da jih bo vodil na nacin, da bodo zašciteni interesi izvajalca. Vse navedeno bo narocnik storil na svoje stroške.
Vsi oglasi v tujem jeziku morajo biti oddani in objavljeni tudi v slovenskem jeziku. Stroške prevoda placa narocnik. Oglasi ne smejo vsebovati goljufive ali žaljive vsebine. Prav tako ni dovoljeno oglaševanje z negativno promocijo. Oglas ne sme zavajati uporabnika.
4. POSTOPEK NAROCANJA STORITEV MOJA-DEJAVNOST.SI IN RUMENE-STRANI.EU
Narocnik je kontaktiran s strani podjetja MEDIAORBIS d.o.o. preko telefona. Izvajalec je dolžan narocniku pojasniti vse storitve, nacine placila ter ceno narocniku. Narocilo storitve ni obvezno, izvajalec jo izvede samo v primeru telefonske potrditve s strani narocnika po temu ko je seznanjem z ceno ter storitvo samo.
5. CENA, PLACILNI ROKI
Cenik oglaševanja je na voljo na sedežu izvajalca in narocnik je seznanjem z njim med postopkom telefonskega narocanja storitve. Placilni rok za oglaševanje je 10 dni od zacetka oglaševanja, razen ce ni med postopkom narocanja drugace dogovorjeno. Izvajalec si pridržuje pravico zahtevati zavarovanje placila oziroma predplacilo. Narocnik ima 8 dni po prejemu fakture pravico do reklamacije fakture, v nasprotnem primeru izvajalec šteje, da je narocnik fakturo v celoti sprejel in morebitnih kasnejših reklamacij ne upošteva.
Ce narocnik ne poravna celotnega zneska racuna v dolocenem roku, se mu zaracunajo zakonite zamudne obresti.